tisdag 26 februari 2013

En fantastisk vecka

Jag hade en jättebra vecka förra veckan med syster, Linda, Lovisa och Olle. Mycket shopping och skoj blev det. Vi så Lejonkungen vilket var något magiskt bra. Vi såg också på balett, något som jag hade önskat jag kunde uppskatta mer men det kanske kommer med åldern. De bodde hemma hos mig hela veckan och allt blev jättebra. Intensivt att bo ihop med fyra tjejor och umgås med dem 24/7. Detta gör att när de lämnar blir det rätt skönt men väldigt, väldigt tomt och tråkigt. Nu känns det dock mer vardag med familjen än vad det någonsin gjort, allt är mer avslappnat eller bättre sagt harmoniskt. Nu börjar jag också känna att hemresan närmar sig. Mindre än fyra månader kvar bara! Jag slutar jobba 22 juni!!!

Har inte berättat än att jag kommer ta min resemånad i slutet tillsammans med bror. Ska bli svinkul! Så himla gött att vi kan resa runt ihop. Hade inte orkat att lära känna en ny au pair och leka YOLO med henne. Så kunde det inte bli någon bättre än Robert heller!

Sedan har jag lite oplanerade planer inför hösten. Planer som innehåller Sydamerika, hade varit så kul att komma iväg dit.

Japp, jag håller fortfarande bloggen levande, knappt.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar