lördag 15 december 2012

Best friends forever

Heeeeeeeeeeeej bloggeeeeeen! Jobb på lördagkväll jajamän! Med barnen i säng sitter man nu med datorn framför TV:n. Då känner jag, eftersom jag ändå inte gör något vettigt att jag ju kan unna er ett litet inlägg, så checkt!

Igårkväll såg jag världens bästa film. The Hobbit! Ett mästerverk. Den hade allt, plus det extra, and thats all I can say! Borde ses!

Idag var jag med mina nya BFF i White Plains. Vi hittade urtjusiga BFF-ringar som vi spontanköpte ihop, jag, Rebecca och Janina. I de bästa av världar går vi ut för party ikväll i vår nya guldgruva WP barstreet!

Som ni ser går den nya ringen väldigt fint ihop med den gamla.

Eftersom jag sitter här lite halvutråkad tog jag denna bild och skickade till mina BFF. Detta var Rebeccas svar:
Åh vilken gullig bild,  ja jag hör av mig!! Jag insåg 
just att jag tog av mig den O la den på handfatet :s
 tänk om hennes moster o kusin ser den hahah shit,
 de kommer garva xD

Då fattade jag inte alls vad hon menade med att folk kommer garva.

Muaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar